piątek, 28 maja 2010

Moderatorzy

Zachodzę w głowę jakimi kryteriami kierują się tak zwani moderatorzy. Tak na moje nieuzbrojone oko 'tak bo tak'. Dziś mnie wyhamowali na niejakim blipie bo, tutaj zacytuje:

„Witaj,

    Zauważyliśmy, że dodałeś do obserwowanych bardzo wiele osób w bardzo krótkim czasie. Takie działanie może być odbierane przez naszą społeczność jako naruszenie etykiety panującej w serwisie Blip, zwłaszcza jeśli dotyczy osób, których osobiście nie znasz.

    W związku z tym dodawanie do obserwowanych zostało zablokowane na około 24 godziny.

    Po zdjęciu blokady będziesz mógł ponownie dodawać kolejne osoby do obserwowanych. Proszę jednak pamiętać, żeby zachować umiar i zdrowy rozsądek, kolejne masowe dodawanie do obserwowanych może skutkować nałożeniem blokady na dłuższy okres czasu, a nawet zablokowaniem całego konta.

--
Pozdrawiamy,
Zespół Blip.pl”
No niby wszystko ładnie pięknie, i nie powinienem mieć pretensji. I niby nie mam, chociaż nie do końca. Jeśli chodzi o osoby, które dodawałem, były to prawie, może poza kilkoma (dwoma?) wyjątkami wyłącznie osoby, czy tez podmioty publiczne. Albo pragnące za takie uchodzić (np. co myśleć o osobie [podmiocie] lechia gdańsk). Które jak rozumiem, chcą ze swoim przekazem dotrzeć do jak najszerszego kręgu odbiorców. Oczywiście mogę się mylić, może akurat w tym serwisie dzieje się inaczej, i taka prosta logika nie ma tym konkretnym wypadku zastosowania. Tyle, że sam z siebie nie wpadłem na pomysł założenia konta na tym serwisie. No ale niech tam, radio zet, premier i wośp niech się już nie martwią nie będę im już się narzucał swoja obecnością. Blip żegnam jak najbardziej ozięble. Skasowałem konto bye.

I drugi przykład blog RAZa. Komentarze moderowane, chyba po to, żeby wyglądały tak jak wyglądają. Tłum wielbicieli i lizusów, oraz parę rodzynków z szanownym 'prawym' redaktorem się nie zgadzających. Mój post, był krótki, w żaden sposób nieobraźliwy, nawet pozbawiony przymiotników (chyba). I nie przeszedł, teraz wiem (taki sam dobry dowód, jak te które przytacza RAZ) dlaczego jego blog wraz z okolicami wygląda jak kierdel. (kto nie wie co to znaczy niech sobie pogugla). Nota bene RAZ też gugla, ale czasami nic nie wygugla ;D
A tu próbka stylu RAZ-a, dla wszystkich jego owiec bezcenne;))



Brak komentarzy: